http://www.voetbalinside.nl/#!/artikel/12899
Beetje zelfkritiek, kom op!Jacco schreefCOLONDat was voor mij 5 minuten VI voor vandaag. Je zou denken dat ze geleerd hebben van de kritiek die er is gekomen op de uitspraak van Johan Derksen, maar ze begonnen direct over darten en haalden de uitspraak van Roland Scholten van zaterdag erbij 'Dat heb ik altijd bij Schotten. We zijn wel down, maar nog niet uitgeschakeld.' (of wat zijn precieze woorden dan ook waren) ...
Misschien wel idd; al vind ik vooral waarmee ze vergelijken onacceptabel, niets ten nadele van mensen met het syndroom van Down, maar in mijn ogen is het ook onrespectvol tegenover hen. Terwijl zij lijden aan een aangeboren afwijking. Natuurlijk kan ik wel wat hebben, maar vind deze vergelijking gewoon ongepast en onrespectvol. Ik bedoel mensen mogen zich best negatief uitlaten over darten, maar dit is gewoon ronduit kwetsend, zowel tegenover darters als tegen mensen met het syndroom van Down.Brent schreefCOLONBeetje zelfkritiek, kom op!
Als ze over over curling hadden geluld zou je waarschijnlijk moeten lachen.
Ik vond van Basten toen tenenkrommend slecht eerlijk gezegd (en ik was in die tijd zeker geen fan van Derksen). Ik heb graag dat een bondscoach vragen beantwoord ipv de vraag ontwijken een journalist ondervragen.DanMan schreefCOLON Zijn kennis over voetbal vind ik persoonlijk wel meevallen. Zijn visie verandert met de tijd of met zijn humeur (heel leuk vind ik nog altijd de keer dat Van Basten bij VI was en hij Derksen op zijn nummer zette... zie https://youtu.be/0yW5ZbZDxhc) en hij praat veel, maar zegt heel weinig.
Prima, dan stel ik voor om de uitspraak van Derksen te veranderen naar "...het zijn nog net geen lompe MBO'ers..."DanMan schreefCOLONWe moeten met zijn allen eens een beetje minder lichtgeraakt worden...
Voor mij wel iig.Swedish Chef schreefCOLONPrima, dan stel ik voor om de uitspraak van Derksen te veranderen naar "...het zijn nog net geen lompe MBO'ers..."DanMan schreefCOLONWe moeten met zijn allen eens een beetje minder lichtgeraakt worden...
Is de uitspraak zo beter?