Nederlandse darters

Overige topics die met darts te maken hebben
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Nederlandse darters

Bericht door Rat »

En toch... Een paar legjes het geluk niet hebben, en je kan zo 3 a 4 toernooien doorstrepen. Dus hij wint niet alles makkelijk.

En hij gaat ook echt niet alles winnen hoor.

Gelukkig maar, want Barney moet nog een wk winnen, Jelle en Vinnie pakken nog minimaal 1 groot TV toernooi. En er komt een hele horde oranje welpen aan.

Het komt goed, dont worry.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Nederlandse darters

Bericht door cookie »

Je krijgt van mij een krat bier als een andere Nederlander dan MvG een Major wint komende 11 maanden.
Erwin27
Lid
BerichtenCOLON 842
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2014, 19:54

Nederlandse darters

Bericht door Erwin27 »

Ja, behalve MVG, en Barney in een topvorm, zie ik geen enkele andere Nederlander op dit moment een major winnen.
Van der Voort komt gewoon helaas net iets tekort tegen de top 10. Klaassen is net niet constant genoeg. Van de Pas verrast me de laatste jaren wel, maar het is even de vraag in hoeverre hij kan doorgroeien.

Niet vergeten dat MVG ook enkele moeilijke jaren heeft gehad in de PDC voordat hij echt doorbrak. Maar bij hem wist je dat het talent er wel was, maar dat het er even niet uit kwam.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Nederlandse darters

Bericht door DanMan »

Erwin27 schreefCOLONJa, behalve MVG, en Barney in een topvorm, zie ik geen enkele andere Nederlander op dit moment een major winnen.
Van der Voort komt gewoon helaas net iets tekort tegen de top 10. Klaassen is net niet constant genoeg. Van de Pas verrast me de laatste jaren wel, maar het is even de vraag in hoeverre hij kan doorgroeien.

Niet vergeten dat MVG ook enkele moeilijke jaren heeft gehad in de PDC voordat hij echt doorbrak. Maar bij hem wist je dat het talent er wel was, maar dat het er even niet uit kwam.
Als Van Gerwen dit ook maar een beetje kan vasthouden, zijn er sowieso niet veel andere majors te vergeven.
De kruimels (als je WK en PL en WGP kruimels wilt noemen...) gaan tot nu toe naar Anderson en heel af en toe een ander.
De kans, dat die kruimels door een Nederlander worden opgepakt, is dus heel erg klein op dit moment.
En in de nabije toekomst zie ik nog niemand anders in de buurt van Anderson, Taylor, Lewis en Wright komen.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Nederlandse darters

Bericht door cookie »

DanMan schreefCOLON
Erwin27 schreefCOLONJa, behalve MVG, en Barney in een topvorm, zie ik geen enkele andere Nederlander op dit moment een major winnen.
Van der Voort komt gewoon helaas net iets tekort tegen de top 10. Klaassen is net niet constant genoeg. Van de Pas verrast me de laatste jaren wel, maar het is even de vraag in hoeverre hij kan doorgroeien.

Niet vergeten dat MVG ook enkele moeilijke jaren heeft gehad in de PDC voordat hij echt doorbrak. Maar bij hem wist je dat het talent er wel was, maar dat het er even niet uit kwam.
Als Van Gerwen dit ook maar een beetje kan vasthouden, zijn er sowieso niet veel andere majors te vergeven.
De kruimels (als je WK en PL en WGP kruimels wilt noemen...) gaan tot nu toe naar Anderson en heel af en toe een ander.
De kans, dat die kruimels door een Nederlander worden opgepakt, is dus heel erg klein op dit moment.
En in de nabije toekomst zie ik nog niemand anders in de buurt van Anderson, Taylor, Lewis en Wright komen.
Als Thornton een Major kan winnen, dan moeten een Klaasen en Wade dat ook kunnen. Chisnall en Smith vind ik mentaal niet sterk genoeg.. Griekenland is ook ooit Europees kampioen geworden met voetbal.
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Nederlandse darters

Bericht door DanMan »

cookie schreefCOLON
DanMan schreefCOLON
Erwin27 schreefCOLONJa, behalve MVG, en Barney in een topvorm, zie ik geen enkele andere Nederlander op dit moment een major winnen.
Van der Voort komt gewoon helaas net iets tekort tegen de top 10. Klaassen is net niet constant genoeg. Van de Pas verrast me de laatste jaren wel, maar het is even de vraag in hoeverre hij kan doorgroeien.

Niet vergeten dat MVG ook enkele moeilijke jaren heeft gehad in de PDC voordat hij echt doorbrak. Maar bij hem wist je dat het talent er wel was, maar dat het er even niet uit kwam.
Als Van Gerwen dit ook maar een beetje kan vasthouden, zijn er sowieso niet veel andere majors te vergeven.
De kruimels (als je WK en PL en WGP kruimels wilt noemen...) gaan tot nu toe naar Anderson en heel af en toe een ander.
De kans, dat die kruimels door een Nederlander worden opgepakt, is dus heel erg klein op dit moment.
En in de nabije toekomst zie ik nog niemand anders in de buurt van Anderson, Taylor, Lewis en Wright komen.
Als Thornton een Major kan winnen, dan moeten een Klaasen en Wade dat ook kunnen. Chisnall en Smith vind ik mentaal niet sterk genoeg.. Griekenland is ook ooit Europees kampioen geworden met voetbal.
Thornton heeft zijn eerste major bij de PDC (UK Open) gewonnen, toen MVG nog niet aan de macht was.
Dat was dus ook vóór de standaard in darts omhoog ging.
Doordat hij al ene gewonnen had, is het relatief gemakkelijker om een tweede te winnen.
Ook is Thornton al meer op leeftijd en dus meer gepokt en gemazeld dan Klaasen.
Over Wade heb ik het niet. Die heeft incidenteel nog kans om (nog) een major te winnen.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Nederlandse darters

Bericht door Swedish Chef »

DanMan schreefCOLON
cookie schreefCOLON
DanMan schreefCOLON
Erwin27 schreefCOLONJa, behalve MVG, en Barney in een topvorm, zie ik geen enkele andere Nederlander op dit moment een major winnen.
Van der Voort komt gewoon helaas net iets tekort tegen de top 10. Klaassen is net niet constant genoeg. Van de Pas verrast me de laatste jaren wel, maar het is even de vraag in hoeverre hij kan doorgroeien.

Niet vergeten dat MVG ook enkele moeilijke jaren heeft gehad in de PDC voordat hij echt doorbrak. Maar bij hem wist je dat het talent er wel was, maar dat het er even niet uit kwam.
Als Van Gerwen dit ook maar een beetje kan vasthouden, zijn er sowieso niet veel andere majors te vergeven.
De kruimels (als je WK en PL en WGP kruimels wilt noemen...) gaan tot nu toe naar Anderson en heel af en toe een ander.
De kans, dat die kruimels door een Nederlander worden opgepakt, is dus heel erg klein op dit moment.
En in de nabije toekomst zie ik nog niemand anders in de buurt van Anderson, Taylor, Lewis en Wright komen.
Als Thornton een Major kan winnen, dan moeten een Klaasen en Wade dat ook kunnen. Chisnall en Smith vind ik mentaal niet sterk genoeg.. Griekenland is ook ooit Europees kampioen geworden met voetbal.
Thornton heeft zijn eerste major bij de PDC (UK Open) gewonnen, toen MVG nog niet aan de macht was.
Dat was dus ook vóór de standaard in darts omhoog ging.
Doordat hij al ene gewonnen had, is het relatief gemakkelijker om een tweede te winnen.
Ook is Thornton al meer op leeftijd en dus meer gepokt en gemazeld dan Klaasen.
Over Wade heb ik het niet. Die heeft incidenteel nog kans om (nog) een major te winnen.
Ja, en de laatste major die Thornton won...tegen wie speelde ie toen de finale?
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
DanMan
Lid
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2015, 09:07

Nederlandse darters

Bericht door DanMan »

Swedish Chef schreefCOLON
DanMan schreefCOLON
cookie schreefCOLON
Als Thornton een Major kan winnen, dan moeten een Klaasen en Wade dat ook kunnen. Chisnall en Smith vind ik mentaal niet sterk genoeg.. Griekenland is ook ooit Europees kampioen geworden met voetbal.
Thornton heeft zijn eerste major bij de PDC (UK Open) gewonnen, toen MVG nog niet aan de macht was.
Dat was dus ook vóór de standaard in darts omhoog ging.
Doordat hij al ene gewonnen had, is het relatief gemakkelijker om een tweede te winnen.
Ook is Thornton al meer op leeftijd en dus meer gepokt en gemazeld dan Klaasen.
Over Wade heb ik het niet. Die heeft incidenteel nog kans om (nog) een major te winnen.
Ja, en de laatste major die Thornton won...tegen wie speelde ie toen de finale?
Tegen MVG inderdaad.
Dat is één van die kruimels, die Michael zelf laat liggen en waar Thornton zijn kans gegrepen heeft.
Maar ik zie Klaasen nog niet een heel toernooi zó goed gooien, dat hij meerdere toppers verslaat én dan ook nog zijn eerste grote finale bij de PDC binnenhaalt.
Ik denk niet, dat er op dit moment een andere Nederlander dan MVG in de OOM staat, die binnen 3 jaar een major kan winnen.
In die drie jaar kan er zo veel gebeuren, dat er daarna misschien wel andere medelanders zijn.
Maar goed. Zo zie ik het...
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Nederlandse darters

Bericht door cookie »

Toch denk ik niet dat elke speler zich kansloos voelt tegen MvG. Ze kunnen allemaal 105 gemiddeld halen.

Wel denk ik dat er altijd een top 10 speler kan zijn dat boven zichzelf uitstijgt. Al gaat het maar om 3 toernooien waar er ruimte hiervoor gaat zijn.

Ze hebben nog de grootste kans wanneer ze MvG wereldkampioen laten worden. Dan heeft hij weer een stuk minder drive ;)

Persoonlijk zie ik Klaasen het wel doen in 3 jaar tijd. Net als dat ik Benito een halve finale zie halen.
Gebruikers-avatar
Ronn
Lid
BerichtenCOLON 766
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 08:27

Nederlandse darters

Bericht door Ronn »

cookie schreefCOLON Griekenland is ook ooit Europees kampioen geworden met voetbal.
Nederland ook ooit. :)
Darts: Datadart Jocky Wilson original
Shafts: Deflectagrip inbetween
Flights: verschillend
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Nederlandse darters

Bericht door Rat »

Met zoveel Nlers die het goed doen, ga je steeds vaker en verder in het toernooi krijgen dat er 2 tegen elkaar moeten he.

Zo kan een Benito of Klaasen, Vinnie, zo een finale halen. En dan moet je idd een van de grote pakken. En dat kan. Buiten MVG gooit bijna niemand altijd goed, alsin 100 of meer.

Moeilijk, maar zeker haalbaar hoor.
Dartsjournalist
Lid
BerichtenCOLON 1513
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:03

Nederlandse darters

Bericht door Dartsjournalist »

Rat schreefCOLONMet zoveel Nlers die het goed doen, ga je steeds vaker en verder in het toernooi krijgen dat er 2 tegen elkaar moeten he.

Zo kan een Benito of Klaasen, Vinnie, zo een finale halen. En dan moet je idd een van de grote pakken. En dat kan. Buiten MVG gooit bijna niemand altijd goed, alsin 100 of meer.

Moeilijk, maar zeker haalbaar hoor.
Spelers als Benito, Jelle en Vincent zijn zeker in staat om van top-10 spelers te winnen. Echter het verschil met Michael (en in mindere mate Raymond) is dat zij dit (nog) niet twee of drie keer achter elkaar kunnen. Daarom zie ik bijvoorbeeld Wright geen major winnen. Hij kan op een goede dag echt wel van Michael, Phil of Gary winnen, maar ik zie hem dat niet twee keer achter elkaar doen en zeker niet op één avond.
Twitter: @PVDarts180
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Nederlandse darters

Bericht door Rat »

Maar dat is nu net mijn punt, ze hoeven dat maar 1 keer te doen. Als het een beetje mee zit.

Jelle-vinnie kwartfinale, winnaar tegen benito-kist... Of zo iets.

Dat gaat heus wel gebeuren. En dan heb je de finale nog.
Swedish Chef
Lid
BerichtenCOLON 528
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2014, 17:23

Nederlandse darters

Bericht door Swedish Chef »

Rat schreefCOLONMaar dat is nu net mijn punt, ze hoeven dat maar 1 keer te doen. Als het een beetje mee zit.

Jelle-vinnie kwartfinale, winnaar tegen benito-kist... Of zo iets.

Dat gaat heus wel gebeuren. En dan heb je de finale nog.
Marco Borsato heeft er zelfs al een liedje over gemaakt.
I'm no longer a slave to fear, I am a child of God
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Nederlandse darters

Bericht door Rat »

Idd, dat hoor ik al 15 jaar.

Inmiddels al 3 wereldkampioenen verder. En vele unieke semi finalisten. Nu 4 man top 16 pdc en er komt nog meer aan.

Zo gek is het niet.
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Nederlandse darters

Bericht door cookie »

Wie A zegt moet ook B zeggen.. Wie gaat de top 32 halen? Wie de halve finale?
Christian Kist
Dirk van Duijvenbode
Jeffrey de Zwaan
Jan Dekker
Jermaine Wattimena
Mike Zuydwijk
Jeffrey de Graaf
Ryan de Vreede
Joey ten Berghe
Yordi Meeuwisse
Berry van Peer
Remco van Eijden
Dick van Dijk
Jerry Hendriks
Ron Meulenkamp
Mareno Michels
Michel van der Horst
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: Nederlandse darters

Bericht door Dartmat »

Onmogelijk te voorspellen. Meer dan de helft zit al op de leeftijd dat ze met hun talent niet meer heel ver vooruit gaan komen. De Zwaan zou kunnen, maar is nog jong. Zuydwijk misschien ook, maar daar heb ik te weinig zicht op. Zij hebben samen met van Peer in ieder geval hun leeftijd in het voordeel en zijn nu al in het bezit van een tourkaart. Maar zelfs dan is het nog maar afwachten wat ze er mee gaan doen, zowel met hun talent, potentie als prestaties.

Ik weet niet waar het plafond van Benito zit, maar als (met de nadruk op als) hij zijn lijn van de afgelopen twee jaar kan voortzetten dan zou ik zeggen: waarom ook niet?

Wat betreft jeugdspelers valt natuurlijk niets zinnigs over hun potentie te zeggen. Daar kan nog zo veel bij misgaan/veranderen.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Nederlandse darters

Bericht door Rat »

Riep al jaren A, lol.

Allemaal weg gewuivd alszijnde dat ik dat alleen maar zei omdat het Nlers waren.

Daarom zei ik ook al, we zijn inmiddels 3 wereldkampioenen verder......

Maar zal even de namen nalopen met wat ik denk wat er in het schip zit.

Brb.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Nederlandse darters

Bericht door Rat »

Christian Kist: wereldkampioen BDO
Dirk van Duijvenbode geen idee
Jeffrey de Zwaan: minimaal 32
Jan Dekker ; kon er helemaal niks van zeiden ze. 2 x halve finale BDO
Jermaine Wattimena denk het niet
Mike Zuydwijk twijfel
Jeffrey de Graaf minimaal 32
Ryan de Vrede geen idee
Joey ten Berghe vrees dat die weg gaat vallen
Yordi Meeuwisse top 20
Berry van Peer top 20
Remco van Eijsden niks
Dick van Dijk niks
Jerry Hendriks niks
Ron Meulenkamp niks
Mareno Michels niks de enige NL speler waarvan ik heb uitgesproken dat die goed zou worden en die het niet waar maakt.
Michel van der Horst Niks

Kanshebbers voor een tv toernooi in de toekomst

Kist met heel veel geluk
De Zwaan
De Graaf
Meeuwisse
Van Peer

Moeten wel alle 5 beter worden. Zijn ook pas net bezig he.


Barney tot bloedends toe hier verdedigd. Gelukkig na de zege in de PL en grandslam en wat wk semis is iedereen weer op het goede pad.
Vinnie ook al jaren afgeschreven als net niet. Uhmmm.... Al 20 jaar top 20, overal waar die speelt, kwartfinales rijgt ie aan 1. Al tv finales gespeeld ook bij de pdc. Gaat nu zelfs richting top 10 als ie zo door gaat.
mvg. Hij rookte, hij gokte, hij was arrogant en hij kon er niks van. Toen zei ik al die gaat met iedereen de vloer aan vegen. Dat was nog voordat hij bekend was.
Jelle same. Tipte hem als kanshebber lakeside mits hij door de qualis kwam, dat deed ie en pakte meteen de titel
Benito heeft mij erg verbaasd, maar dat die een mayor kan winnen, daar ga je toch niet meer over twijfelen?

Dat zijn er al 5 kanshebbers, van die bovenste groep heb je ook een naam of 4 a 5 die in de toekomst best een toernooi kunnen winnen.

En al die mannen spelen nu al mee he. Meeste nog piepjong.

En dan ben je er nog niet he. Komt echt een zwik met belachelijk talent aan. Oa;

Justin van tergouw
Maikel verberk
Pieter collijn
Niels stuiver

Gaan ook richting top 32 binnen een jaar of 8.

Dan ga je zeggen, ja maar die winnen niet van gary, of mvg en lewis in topvorm. Maar dat hoeft dus niet. Als er zoveel Nlers mee doen. Loten die vanzelf wel een keer elkaar. Soms ronde op ronde. En dan gaan er elk toernooi nlers ver komen. En dat jaar in, jaar uit. Dat moet uiteindelijk prijzen op gaan leveren, dat kan niet anders,

En dat zijn dan nog een beetje de bekende namen. Wie weet welke ik over het hoofd zie. En dan kan ook nog eens zo een ryan de vreede een gekke week hebben, zoals bv die Lynn op de uk. Je weet het niet. Wesley Harms die de lakesde wint, kan ook nog.

Let maar op, wij gaan domineren als nooit te voren. Zal er hier en daar 1 afvallen, of gewoon toch niet goed genoeg. Maar die wordt zo weer aangevuld met ander talent. Nederland heeft gewoon de beste infrastructuur voor darts. Mede omdat we een klein land zijn, de beste spelers zoeken elkaar continu op waar dat in ander landen vaak niet mogelijk is.

We liggen hierin mijlenver voor op iedereen. En dat zag je al jaren bij de jeugd toernooien. En nu gaan we , of zijn we eigenlijk al mee bezig, de vruchten plukken.

En wat smaken ze heerlijk! :D
cookie
Lid
BerichtenCOLON 1905
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 17:55

Re: Nederlandse darters

Bericht door cookie »

Haha dat is wel even een B

Dit wordt mijn verwachting in de komende twee jaar

Top 10 + finalisten voor Majors
- MvG
- Klaasen
- Benito (zie in hem de nieuwe Wade)

11-16
- Barneveld (wat ben ik een fan van deze man, maar wat word ik soms verdrietig van zijn resultaten..Hij heeft meeste talent van allemaal)
- Vd Voort (Hij gaat geen major pakken.. zal in de kwartfinales blijven hangen)

16-24
- De Zwaan

25-32
- Meeuwisse
- De Graaf (die gaat toch steeds grotere potjes winnen)

Evt. verrassingen voor 16-32
- Van Peer
- Zuydwijk

Dekker, Duijvenbode, Wattimena, De Vrede te wisselvallig.. 32-50

Ten Berghe, van Eijden, van Dijk, Hendriks, Meulenkamp, Michels, van der Horst zitten tegen plafond
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Nederlandse darters

Bericht door Rat »

Aha, nou.... Dan zijn we het ongeveer wel zo een beetje eens, ;-). Ik zit een plek of 6 avg hoger hehe.

Toernooiwinst komt nu voor velen nog te vroeg, ben ik best eens.

Maar om Barney, Vinnie en Jelle dit jaar geen kans te geven.... Benito....



Oei, oei, oei.... Dat is linke soep. :lol:
ratm
Moderator
BerichtenCOLON 2924
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 14:53

Re: Nederlandse darters

Bericht door ratm »

Rat schreefCOLON Barney tot bloedends toe hier verdedigd. Gelukkig na de zege in de PL en grandslam en wat wk semis is iedereen weer op het goede pad.
Vinnie ook al jaren afgeschreven als net niet. Uhmmm.... Al 20 jaar top 20, overal waar die speelt, kwartfinales rijgt ie aan 1. Al tv finales gespeeld ook bij de pdc. Gaat nu zelfs richting top 10 als ie zo door gaat.
mvg. Hij rookte, hij gokte, hij was arrogant en hij kon er niks van. Toen zei ik al die gaat met iedereen de vloer aan vegen. Dat was nog voordat hij bekend was.
Als ze niet goed spelen, spelen ze niet goed. Simpel as that.

Verders denk ik dat de toekomst van het Nederlandse darten er mooi uit ziet. MvG, RvB en Klaasen kunnen nog jaren op de top 10 mee. Van de Voort en v/d Pas zouden over een jaar zo maar allebei in de top 16 kunnen staan.
Kist heeft op Lakeside en de Grand Slam zulke mooie dingen laten zien dat ik me niet kan voorstellen dat die nooit in de top 25 zal komen. Al zit het hem wel vaak tegen qua gezondheid.
De Graaf en de Zwaan kunnen op den duur ook wel de top 25 in en zeker bij de Zwaan hoop ik zelfs op top 10.
Van Harms hoop ik ook dat hij de overstap eens zal maken en (zoals zovele) zijn niveau dan omhoog kan krikken en de top 32 behaald.

De overige spelers vind ik lastig in te schatten maar daar zitten een heleboel leuke spelers tussen.

Wie er majors gaan winnen? MvG en RvB doen dat al. Klaasen en Kist hebben allebei al bewezen wel over de zenuwen te beschikken. Van Klaasen geloof ik ook wel dat het hem binnen een paar jaar lukt. Kist moet nog wat stappen maken.
Vincent gaat het niet lukken denk ik. De rest is nog zo jong, kan nog alle kanten op. Ik heb wel goede hoop de Zwaan (pas over een paar jaar hoor) en wellicht vd Pas als hij zich zo blijft door ontwikkelen.
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Nederlandse darters

Bericht door Rat »

Niet goed spelen is wat anders als iemand helemaal afschrijven. Wat jaren is gebeurd met oa Barney.

Die zouden we nooit meer terug zien diep in een toernooi op tv. Kan Barney eigenlijk wel regelmatig 100 gemmiddeld gooien was zelfs de vraag.

Lachwekkend natuurlijk, dat vond ik toen al hoor.

Een zeer groot kampioen.

Nooit afschrijven zulke talenten, niet doen...

:)
Gebruikers-avatar
erikje
Lid
BerichtenCOLON 99
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2016, 11:17

Re: Nederlandse darters

Bericht door erikje »

Rat schreefCOLONNiet goed spelen is wat anders als iemand helemaal afschrijven. Wat jaren is gebeurd met oa Barney.

Die zouden we nooit meer terug zien diep in een toernooi op tv. Kan Barney eigenlijk wel regelmatig 100 gemmiddeld gooien was zelfs de vraag.

Lachwekkend natuurlijk, dat vond ik toen al hoor.

Een zeer groot kampioen.

Nooit afschrijven zulke talenten, niet doen...

:)
Barney gaat gewoon weer met andere pijlen gooien en dan komt alles goed...
Niet denken, maar gooien...
Rat
Lid
BerichtenCOLON 1628
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2014, 11:33

Re: Nederlandse darters

Bericht door Rat »

Haha ;-).

Ff los van dit gespeculeer. Maar wat zou het toch mooi zijn als het hem lukt he, nog 1 WK winnen.

Dan worden er wat traantjes getrokken, en ben er zeker van dat ik dan niet de enige ben op dit forum.
BUTTON_POST_REPLY