World Youth Championship 2020

BUTTON_POST_REPLY
Choco115
Lid
BerichtenCOLON 1084
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2018, 06:56

World Youth Championship 2020

Bericht door Choco115 »

Het was een bijzondere dag op het Jeugd WK 2020. Veel bekende namen gingen er verrassend uit:
- Harry Ward en Berry van Peer kwamen de groepsfase niet eens door
- Finalist van vorig jaar Adam Gawlas verloor in de laatste 32 6-1 van Niels Zonneveld
- Ted Evetts verloor in de laatste 32 6-5 van Lewis Pride
- Misschien wel favoriet voor de eindzege Keane Barry verloor in de laatste 16 6-5 van Martin Schindler
- diezelfde Martin Schindler, finalist van 2018 verloor in de kwartfinale 6-5 van Bradley Brooks
En de halve finales waren ook best verrassend:
- Joe Davis 6-5 Jeffrey de Zwaan
- Bradley Brooks 6-1 Niels Zonneveld
Bijltjesdag dus voor de Nederlanders, Engelse finale
Gebruikers-avatar
Dartmat
Lid
BerichtenCOLON 2916
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2014, 18:15

Re: World Youth Championship 2020

Bericht door Dartmat »

Brooks vind ik geen verrassende naam. de Zwaan en Zonneveld als halve finalisten ook niet. Kende alleen die Davis niet eigenlijk. Schindler tegen Barry kon beide kanten op, maar Schindler is ouder en ervarener dus dat vond ik niet super verrassend. Nentjes die ook niet eens de poule door kwam vond ik wel opvallend.

Ook vind ik dat de maximum leeftijd voor een jeugd WK omlaag moet. 24 is geen jeugd meer. De Zwaan, Schindler, van Peer, Meikle,vorig jaar Humphries, die horen toch niet echt meer tot de jeugdige spelers naar mijn mening. 21 jaar lijkt me een gepastere leeftijdsgrens waarmee ook de meeste (meer ervaren) tourkaarthouders wegvallen.
BUTTON_POST_REPLY